A delegation of the Sri Lanka National Arbitration Centre visited Dhaka, Bangladesh from 21 to 23 April 2024
Showcasing Sri Lankan culinary excellence at the Embassy Chef Challenge in Washington DC
Brief Report on “Sri Lanka Beyond Your Dreams” held on 08th March 2024, Hilton Hotel, Dubai, UAE
Towards a digital Sri Lanka: Sri Lankan Embassy in Washington DC hosts an interactive discussion
Sri Lanka Tourism shines bright in Tunisia
Sri Lanka Thailand Free Trade Agreement (SLTFTA )
Sri Lanka Tourism Promotion event in Alexandria Governorate
SRI LANKA SHINES BRIGHT AT VIETNAM EXPO 2023: INNOVATIVE APPROACH FOR FUTURE COLLABORATION

Latest News

සියලුම පුවත් මෙතැනින්

දැක්ම

"ජාත්‍යන්තර වෙළඳ සම්බන්ධතා තුළින් ජනතාවගේ ජීවන තත්වය උසස් කිරීම"

මෙහෙවර

“සමස්ත නිෂ්පාදන, ආදායම් සහ සේවා නියුක්තිය දියුණු කිරීම තුළින් ජීවන තත්ත්වය නංවාලීම සහ ඉහළ ජීවන තත්ත්වයක් ළඟාකර ගැනීම මගින් ශ්‍රී ලංකාවේ සමස්ත ආර්ථික වර්ධනය සඳහා ක්‍රියාකාරී ලෙස දායකත්වය ලබාදීමේ අරමුණින් යුතුව, රජයේ වෙළඳ ප්‍රතිපත්ති ඵලදායී ලෙස ක්‍රියාත්මක කිරීම මගින් ශ්‍රී ලංකාවේ විදේශ වෙළඳ සම්බන්ධතා ද්විපාර්ශ්වික, කලාපීය සහ බහුපාර්ශ්වික මට්ටම්වලින් සංවර්ධනය කිරීම සහ ප්‍රවර්ධනය කිරීම.”

The history of the Department of Commerce goes back to 1931, established during the period of British rule to facilitate commercial operations. This government institution was incorporated under the Ceylon State Council Order of 1931, which replaced the Ceylon Legislative Council of 1923. Under the section 32 of the Ceylon State Council Order seven Executive Committees were formed. The Executive Committeeon “Labour, Industry and Commerce” with its legislative powers, created Bureau of Commerce assigned with the subject of “Commerce”. After the independence, with the introduction of a Cabinet System of Government,the same institution now known as the Department of Commerce was assigned to the Ministry of Commerce and Industry on 29thSeptember 1947.

Throughout the years, with its institutional knowledge and capacity, the Department of Commerce has involved in formulation and implementing of Sri Lanka’s foreign trade policies at bilateral, regional and multilateral levels, in close collaboration with relevant line ministries, authorities and private sector stakeholders.

An error has occurred while processing your request.

You may not be able to visit this page because of:404-not-found
  • an out-of-date bookmark/favourite
  • a mistyped address
  • a search engine that has an out-of-date listing for this site
  • you have no access to this page

If difficulties persist, please contact the System Administrator of this site and report the error below.

404 Page not found

ලියාපදිංචි අපනයන ක්‍රමයෙහි පළමු පියවර කුමක් ද?


පිරිවැය වාර්තා/ ද්‍රව්‍ය උපකරණ ලැයිස්තු/ දිව්රුම් ප්‍රකාශ සඳහා අනුමැතිය ලබා ගැනීම.

ලියාපදිංචි අපනයන ක්‍රමයෙහි දෙවන පියවර කුමක් ද?


නිසි ලෙස සම්පූර්ණ කරන ලද පත්‍රිකාව ලබා දුන් පසු වාණිජ දෙපාර්තමේන්තුව විසින් අපනයනකරු ලියාපදිංචි කොට ඔහුටම ආවේණික ලියාපදිංචි අංකයක් ලබා දෙනු ඇත.

වාණිජ දෙපාර්තමේන්තුව විසින් පිරිවැය වාර්තා/ ද්‍රව්‍ය උපකරණ ලැයිස්තු/ දිව්රුම් ප්‍රකාශ අනුමත නොකරන ලද අවස්ථාවක දී නිෂ්පාදනයක් සඳහා ප්‍රභවස්ථාන වාර්තාවක් SOO අපනයනකරු විසින් ඉදිරිපත් කළ හැකි ද?


නොහැකිය.

REX-1 පත්‍රිකාව යොදා ගෙන ලියාපදිංචි වූ නිෂ්පාදනයක් ජී.එස්.පී සහනය යුරෝපා සංගමයේ ආනයන සඳහා හිමිකම් කිව හැකි ද?


නොහැකිය.

REX-4 පත්‍රය කුමක් සඳහා ද?


වාණිජ දෙපාර්තමේන්තුව මඟින් සෑම භාණ්ඩයක්ම නැව්ගත කිරීමේ දින සිට සති දෙකක් ඇතුලත එම භාණ්ඩ සම්බන්ධ දත්ත යැවීම සඳහා මෙම පත්‍රය යොදා ගනී.

අපනයනකරුවන් දැනගත යුතු වැදගත්ම පණිවිඩය කුමක් ද?


2017/06/15 දින සිට REX පද්ධතිය යටතේ ලියාපදිංචි වීම මගින් ලියාපදිංචි අංක ලබා දීම ප්‍රමාද වීම වළක්වාගත හැකිය.

REX ලියාපදිංචි අංකයක් නොමැතිව SOO එකක් අපනයනකරුවෙක්ට ඉදිරිපත් කළ හැකි ද?


නැත. REX  ලියාපදිංචිය පූර්ව අවශ්‍යතාවයකි.

අපනයනකරු විසින් සකසන ලද SOO වාණිජ දෙපාර්තමේන්තුව විසින් සහතික කළ යුතු ද?


නැත. අනෙකුත් නැව්ගත කිරීමේ ලියවිලි සමඟ අපනයනකරුට එය යැවිය හැක.